Du kanske hatar mig men jag kommer alltid älska dig.

Lördag igår och det var först min namnsdag, hihi. Sen var det Malmöfestivalen, såg Rix Fm. Träffade angelica och sen åt jag med Sanna och c:o. Linda slutade klockan sex och då skulle vi äta och sen se Nour, men efter att vi gått och sen kom vi tillslut till Folkets Park så var där fullt så vi drog oss hem istället. Satt och snackade i deras uterum, om allt från ettan till framtiden, hihi <3. Älskar dig. Sen blev jag hämtad, var hemma och skulle visa bilder, såg Lindas nycklar plus jobbnycklar. Ringde så möttes vi på halva vägen och sen bar det hem igen. Haha.


Janet.

Erik Hassle.

Sent på kvällen passar det bra med blåbär och glass. Mums!

Söndag idag, sista dagen sen börjar man jobba igen, Isch! Men men behöver pengar och vill verkligen ha denna lönen som kommer nu, kanske ska man unna sig något fint i form av väska. Kanske blir det lite Malmöfestival idag, eller så blir det städning, eller båda.

Göra mig vid står först iallafall, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0