Väldigt lång sovmorgon.

Igår var det ju mys med Linda och det var mycket trevligt, <3.
Vaknade imorse klockan tjugo i tolv, fattar ni? Jag sover Aldrig så länge. Men inte är man piggare för det men skönt var det. Har sedan dess legat och solat i solen och kollat i tidningar. Myspys. Strax ska mamma och jag köra ner och handla lite godis och kanske hyra en film.. Imorgon är det ju jobb så det blir som vanligt lungt ikväll. Sedan på måndag är det skolan, och ja det ska faktiskt bli ganska skönt att komma tillbaka.

Nej nu ska jag göra mig vid, kanske ha på mig min leopardtröja, eller vad tycker du Linda? ;D ( Kan komma en bild på det senare)

Kommentarer
Postat av: Linda

LEOPARDKVINNAN :D hihi

2009-04-18 @ 16:46:58
URL: http://ziggemckvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0