Sugen gånger tusen.

Just nu vill jag bara ha en tatuering och en massa andra saker som jag helst inte vill skriva här, men ja.
En tatuering hade suttit så jävla snygg just nu, fan men om jag gör den så hjälper pappa mig inte med en bil. Men ja det kanske går att övertala. Hoppas verkligen det. Idag skulle jag egentligen gjort det om det inte varit för tatueraren sa till mig att jag skulle vara hundra. Men annars hade den snyggt suttit på min handled. Fan!

Har precis varit och ätit lunch med mamma och det var mycket trevligt, dock var inte maten så god men ändå. Nu har jag även fått ett nytt uppdrag som jag ska göra imorgon. Helt själv eller en reporter kommer sitta med och handleda mig. Hihi!

Vid tre kommer Ida och hämtar mig, skönt slipper åka buss då <3. Sen ska jag hem och baka kaka tills imorgon då det är sista dagen plus att min lärare kommer och ska kolla läget.
Nej nu ska jag fortsätta med att skriva frågor imorgon blir det bilder och massa prat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0