Sista veckan.

Ja då var det bara fyra dagar kvar på praktiken och ja det känns lite tråkigt. Samtidigt har jag insett att jag inte passar på en lokaltidning men det har varit jätte kul att prova på det. Det är aldrig fel att prova på olika!

Idag var min artikel med på framsidan och en halvsida fick den med, stolt! Hihi. Det är alltid lika roligt att se sitt namn i tidningen. Har även med mitt mobila bredband så jag kan sitta vid min egen med internet, najs!

Nej nu ska jag fortsätta att arbeta, ikväll blir det projektarbete på hög nivå. Kanske är jag sugen på kina mat idag? MUMS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu ska du inte vara så kräsen, lokaltidning kanske inte är det roligaste, men vi år väl börja någonstans ;D

2009-04-14 @ 12:10:46
URL: http://ziggemckvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0