På tidningen.

Okej ja bloggar från tidningen nu. Hehe så duktig jag är. Första april idag ju och har redan lurat Linda och Emma, de trodde på det fast egentligen vill de inte erkänna det. Men men jag tyckte det var sjukt kul och skrattade så jag grät och ALLA kollade på mig. På lunchen var jag och lämnade tillbaka en tröja och hämtade även min bok. När jag ser min handledare så ska jag prata med han om ideér igen. Sån jobbig man är men jag är sjukt sugen på några saker nu så det kommer förhoppningsviss bli publicerat. Och vet ni vad? Jag gick in på tatueringstudion här nere och jag höll på att dö när jag kom in, det lät och jag kände mig extremt malplacerad. Hehe men fick veta att det skulle kosta ungefär 500-800 kronor för den på handlederna, så vi får se om jag kanske smyger in där någon dag.

Nej back to work.
Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jag trodde absolut inte på det i alla fall:D

woo do it estelle! efterso jag är pussy så får jag leva på att du gör det:D

2009-04-01 @ 18:06:47
Postat av: Linda

öö estelle. du kan ju drömma om att du lurade mig hahahaha :P

2009-04-02 @ 11:12:46
URL: http://ziggemckvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0