PA funderande.

Hallo allihopa. Hihi!

Har precis gått igenom hela mitt PA med min lillebror, ibland är han väldigt användbar han satt ner med mig och sa vad jag skulle ändra och vad som var bra. Så nu ska jag finslipa för det blev inget jobb idag, och kom även på att detta är typ första helgen på länge som jag varit ledig hela. Ganska skönt, men imorgon blir det jobb från nio till sex. Men dubbelt så det är najs!

Kanske blir det lite solning med och till kvällen har jag gjort pannacotta, och det är ju älsklingsprogramen med! Dessutom har jag fått reda på att Nip/Tuck serien som jag följer att detta var säsong 5 alltså har jag fyra boxar som jag extremt gärna vill ha. Hittade en på blocket som sålde 2,3 och 4 för 500 kronor. Sen har jag hittat ettan med, så om jag får dem så har jag att göra, hehe. Mums!

Ha en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0