Inget annat för mig!

I Brist på annat så gör jag ett litet fråga svar som Linda utmanat mig i, här har ni resultatet! Väldigt kul??!?!


Fyra tv-program jag brukar se (bara fyra?!?):
- Gossip Girl
- Lost
- 24
- Desprete Housewives

Fyra saker jag gjorde i går:
- Solade
- Lite Projektarbete
- Planering av student
- Pratade i telefon med Linda

Fyra saker som står på min önskelista:
- Bil
- Student
- Ny mobil
- Plastik fatastic, hihi!

Fyra saker jag avskyr:
- Tidiga morgnar
- Grönsaker
- Hår, i mat och så
- Vissa människor

Fyra saker jag tycker om att göra:
- Umgås med familjen
- Hänga med vännerna
- Skriva
- Resa

Fyra saker jag åt i går:
- Godis
- Pannacotta
- Pizza
- Lax

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till
- Nellie
- Fannie
- Humla
- Ska bara ha flickor, haha!

Fyra jobb jag skulle vilja ha:
- Frilansjournalist
- Fast jobb på tidning
-  Skönhetsbehandlingar
- Det jag har.

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
- BK
- Pad Thai
- Kebab
- Subway

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
- Mamma
- Linda
- Ida
- Pappa 

Fyra personer som jag utmanar (ingen har blogg eller så har de redan blivit utmanade!):
- Emma :D
- Öhh??
- Öhhh?
- ÖÖÖÖÖHHH??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0