Fredag.

Hemma efter en snabb men dyr tur i stan. Skulle först till Trelleborg men kom på att jag skulle köpa lite "små" saker som jag behövde. Så jag hoppade av och började att sätta sprätt på mina pengar, mötte upp Emma som gjorde mig sällskap. Hittade min drömväska, såg den live. Fy den var så mycket snyggare. Målet är att bara gå in och köpa den!

Bodylotion, dagkräm, rengöring ny parfym, mascara, solpuder och torrshampoo.
När man köpte två clinique så fick man en nessesär på köpte, med massa godsaker. Hihi!
Sen blev det lite glass och jag tog bussen hem. Fick dock gå hem men vädret var underbart så det gick bra.
Ikväll blir det någonstanns med Linda och c:o, hon hämtar mig efter vi ätit. Får se vad det blir.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0