Första egna uppdraget.

Snart ska man ut på sitt första egna uppdrag, ska bli kul. Har även kommit på en enkät fråga som blir perfekt till det hela. Hoppas det blir bra så att det kommer i tidningen imorgon. Wiiie.

Senare ska jag köpa tyg till mina klänningar med Katarina, ska försöka ta bild på klänningarna så ni får se hur de ska se ut. Åhh, längtar efter att se dem igen. Sen ikväll blir det bara att chilla då jag är en aningens trött. Helgen, ja den tar vi som den kommer kanske ska man jobba på söndag. Och ja visst det är möte på jobb imorgon så det blri tidigt, isch. Men det sägs att det ska vara ett väldigt intressant möte.

Nu ska jag visa min krönika för min handledare hoppas han gillar den.

Byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0