En tår rullande ner för kinden.

När jag läste detta fina blogginlägget från Linda. Och varje ord hon säger är sant. Första dagen i gymnasiet trodde jag bokstavligen att jag skulle dö, det var verkligen många stilar och många människor, speciellt om man kommer från en bondeskola där det var typ en stil som gällde. Hade dock turen att komma med en gammal klasskamerat men ett år med tjejkompisar kan man inte klara sig utan. Kollade försiktigt, märk försiktigt, mig omkring efter folk som såg ut att kunna passa som vän och där satt hon, Linda! Och dagen efter gick vi på Malmöfestivalen. Och efter det så har det varit mycket minnen och underbara tider tillsamans, så det är väl självklart att vi ska avsluta den med att åka bil tillsamans.
Näää nu börjar jag gråta igen, snacka om känslig!

Älskar dig gumman!!!! <3<3<3<3<3

En av de första bilderna som vi tog tillsamans.

// Nu börjar Callgirls, sen imorgon är det jobb hela dagen! Ses vid sju!


Kommentarer
Postat av: Linda

jag älskar dig så jävla mycket estelle. du förstår inte. jag är så jävla glad att vi hamnade i samma klass, utan dig hade jag inte suttit här nu. Tanken på att inte få fira studenten med dig funkar inte. JAG ÄLSKAR DIG ESTELLE JANDERMARK <3

2009-04-12 @ 22:09:18
URL: http://ziggemckvack.blogg.se/
Postat av: emma

DISSARN <////////3

2009-04-13 @ 18:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0