En sista skrivning på Trelleborgs Allehanda.

Gud vad dessa veckorna har gått fort. Tyckte nyss man steg in här och nu har det gått tre veckor. Min lärare var ju och hälsade på i morse och ja det blev beröm och mycket snack. Alltid lika trevligt. Som sagt kommer jag fortsätta att skriva för dem och förhoppningsviss leder det vidare någon dag.
Usch nu ska jag gå runt och säga hejdå till alla, fast jag ska jobba igen på måndag, så det är najs.

Ikväll är det mys med teamet, LE! Kanske blir det skvaller och massor av mys.
Hörs senare, Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Linda (den första delen av LE ;) )

kanske skvaller? i såfall från din sida för jag har absoluuuuut inget att berätta för dig ;)

2009-04-17 @ 14:48:30
URL: http://ziggemckvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0