Dagens roligaste.

Efter en intervju med tjejerna så tog jag mig tillbaka till tidningen och laddade in bilderna, sa jag att min bild hamnar på första sidan i b-delen, Wiiiee! Ganska stolt över den med. Lägger upp bild imorgon. Intervju gick jätte bra och jag tror jag har material för att skriva en riktigt bra text. Så den tänkte jag skriva imorgon.
Sen är man ju ledig torsdag till måndag. Fast jag hoppas på jobb, fre och söndag då det är dubbel och det är najs!

Åkte bussen hem efter praktiken och läste även klart min bok, överbra. Älskar Sophie Kinsella, denna gången blev det "Mitt nya jag" otroligt bra och jävligt rolig. Jo och till dagens roligaste så gick jag in på telenors hemsida då jag funderar på att skaffa ny mobil. Tänkte ta en tur in där imorgon och höra vad de har för otroliga erbjudande, blä! Men men så på deras hemsida satt denna lilla tös, Hahhaha! Är det bara jag som tyckte det var lite roligt! Jag tyckte det var sjukt kul!

Mobiler jag funderar över är mobiler som man kan surfa med, som har en hysad kamera och som är cool design, något förslag?

Jaja, nu ska jag se klart missade avsnitt på tv.
Ha en trevlig kväll! Hade btw världens underbaraste dröm inatt, mmmmmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0