Älskade tisdag.

Hemma hemma, så skönt. Efter praktiken idag så var det egentligen meningen att jag skulle åka buss men så såg jag mormors bil och körde hem med henne istället. Så det var ganska skönt att slippa illamåendet.

Ikväll är det premiär för ugly betty, finally. Det är samtidigt som Navy, men boxern räddar. Sen är det Despreate Housewives, gånger två. Sedan avslutas kvällen med Lost, mmm jag bara älskar tv!

Jepp, nu väntar en mumsig pannacotta på mig sen ska jag fixa lite med bloggen tänkte jag, kika in senare!
Linda kom nyss med världens ide :D:D Så glad jag blir!!! Hihih. Low Low Low Low Low Low Low Low...
Ciaoooo!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men vad är studenten UTAN vår låt?:O p.s. vi borde verkligen göra en egen remix och I know you looooooooove me! hahahahha

2009-04-14 @ 21:32:32
URL: http://ziggemckvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0