You know me.

Så då har jag gjort färdigt ett arbete om abort, ganska sjukasjukahemsidor det finns.. Fy fan alltså, men nu är det färdigt och jag hoppas det blev bra.. Ska strax börja med samhällen men tänkte jag bara skulle kolla på klädsel inför fotograferingen inför onsdag, vi ska ju vara disco brudar och har lite ångest vad man har på sig.. Vet vilka skor och ska försöka att hitta disco kulan som jag hade förr på mitt rum.. Kolla lite på internet men får ingen bra bild.. Big bigt hår ska jag ha och mycket glitter.. Mycket rengöring får man nog också ha med sig.. Haha!
Sedan kom jag även att tänka på att imorgon så kan jag säga ja men nästa vecka FYLLER JAG 18.. WHHHHOOOHOOO! Fatta jag har längtat efter detta hur länge som helst och nu är det sjukt nära.. Så jävla skönt det ska bli..

Nä nu ska jag återgå till mitt pluggande och ska försöka att bli färdig idag.. Kusinen kanske kommer ikväll då de ska äta middag här.. Lääänge sedan man träffade henne.. Imorgon är det lilla uppkörningen, så det blir nog lite körning idag också..

Haj!

/MissThereSomethingWrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0