Vad ska jag säga?

Nu har jag smält det och ja det som händer händer, det är livet liksom.. Det var inte menningen att jag skulle upp till Stockholm och få jobba med det som jag verkligen vill, hurt.. Men då kommer det något annat tillfälle då jag får visa upp mig och genom den vägen komma till målet.. Har ringt runt till de andra praktikerna och det löser sig förhoppningsviss så det klara sig.. Imed att jag inte fick praktiken så kommer det innebära att jag kan ägna mig åt att köra mera den sista veckan, börja träna och dansa, börja jobba och slippa dyra kostnader på mat i 7 veckor..
Nä nu ska jag släppa detta och gå vidare i livet, läsa veckorevyn klassiskt.. Ha! Sedan är det faktikst första gången på dansen idag och jag vill bara skaka loss..
 
Nu ska jag göra mig iordning och sedan mat och sedan streeeet.. :D
/MissGoOn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0