Two Hole.

Vaknade kl 08.00 imorse och ville verkligen inte gå upp då mamma sa till mig att göra mig i ordning inför dagen.. Hon skulle på möte kl 09.00 och jag skulle med då jag hade några ärende i Trelleborg.. Så upp ur sängen och ner till trelleborg eller snarare till läkaren där jag tog blodprov, och de fick sticka mig två gånger, AJ!
Sedan gick jag en stund in till "city" och väntade på att affärerna skulle öpnna, lämna tillbaka en tröja, köpte byxor, tröja och en kjol.. Så klart ska jag lämna tillbaka kjolen..Måste även kolla kontot.. Isch! Sedan åt mamma och jag på thai och det var övergott.. OCh så nu är vi hemma då..

Nä nu ska jag snart på körskolan, ser ut att bli Mercedes idag! Pappa ska även med och kolla.. Sedan hem igen och förhoppningsviss en film.. Tröööt!

LuckLuck
/MissTheresOne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0