Suprice.

Idag var det en späckad dag.. Skolan först med massor av tråkiga ämnen men känner att vi/jag har koll på arbeten som ska vara inne och vi har en tidsplan.. Religonen ska vara färdig i helgen och även ska jag ha kommit en bra bit på samhällen..
Efter skolan väntade skjuts till körskolan och gissa vad som väntade i bilen? Ett paket som min lillebror hade hittat ute vid vägen.. Och min tanke for direkt till det rätta, min toytoy.. Så nu är jag en stolt ägare över min första och förhoppningsviss kommer det att bli flera, haha.. Just nu ligger den i mitt skåp med en nyckel till som bara jag har..
ja, sedan körde man dubbel lektion och jag blev väldigt berömd ska dock ta en lektion till och sedan är det bara de obligatoriska kvar.. Snart snart.. AHHHHWWW fattar inte att jag snart har körkort.. Yeah!

Nä nu är det mat som gäller och jag är HUNGRIG! Sedan ska jag se på tv, läsa och hmm, ?

Ses morgon, eller senare?
/MissToyBoy


Så snabbt man växer upp, snart 18...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0