Study

Pugga plugga plugga hela dagen.. Har fan fortfarnade pjamas på mig.. Så långt har jag kommit.. Men med arbetet har jag ändå snart skrivit en hel sida.. Helt nöjd för om man börjat så är det mycket enklare att sedan fortsätta..

Ja så det var en liten uppdatering över vad jag gjort idag.. Imorgon är det halka och ja jag tänker så här om jag dör så dör jag och då var det menning.. Hahha, nä det ska nog gå bra ska bara ha kul som Linda sa..
Återkommer kanske senare..

Nu ska jag återgå till samhällsproblemet i Malmö..

Önska mig lycka till!
/MissWhat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLIGT!!!!!! JAG HAAAAAAADE KUNDE GÖRA DET TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN GÅNGER TILL :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-09-21 @ 14:21:47
Postat av: Anonym

asså ja det var ju från din kära vän då om du inte förstod :P

2008-09-21 @ 14:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0