Strange World.

Jag tycker om att kolla på olika typer av filmer och tycker oftast om sånna som är lite overkliga, kärlek eller de när dom bli omgjorda i.. Såg presic Cloverfield och ja, jag får säga att den var verkligen overklig men för mycket overklig.. Den var också ganska jobbig då man såg hela filmen från en videokameras vinkel.. Så nu är den slut och jag ska se en obekväm sanning istället..
Men vissa filmer undrar man hur folk ens kommer på? De är sjukare och sjukare. Lever vi i en värld där man vill uppleva en varelse som förstör hela jorden eller så? Man måste ju sitta ner och du fundera på vad man ska göra för filmer och då kan man väl komma på något mera positivt, fast sedan säljer det nog inte lika bra som det gör som är unikt!.
Ja nog pratat om detta jag älskar iallafall Harry Potter och det kommer jag nog alltid att göra.. Den är overkligen men samtidigt så gör dom det på ett verkligt sätt.. mm, love!

Nä nu ska jag ta lite vatten, hostar som fan och sedan ska jag lägga mig och kolla denna underbara film, kanske?
NattiNatti!
/MissTrueLove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0