Somwhere in me.

Hemma igen efter en lång dag.. Gick upp as tidigt och sedan var det dags för malmökörning.. Som tur var körde vi ända in till skolan och sedan tog en annan över och jag gick in i skolan..  Han sa att det gick bra förresten..
Dock var klockan 09.00 och de andra skulle inte komma förrens 09.40 eller 10.00 så där satt jag och väntade.. Pratade lite med rasmus och följde honom sedan till bussen där emma kom.. Pluggade natur och sedan var det samhäll, dock jobbade vi inte med det utan gjorde färdig naturen istället..
Sedan tog man bussen med emma hem igen och så nu sitter jag hemma, har presic ringt till ena praktiken och kollat av.. Och ska ringa den andra imorgon..Har även slått in emmas present, hon fyller ju 18 imorgon..

Ja nu ska jag tänka över vad jag ska göra, läxan eller film? hmmm, svårt val.. Känns som hjärnan behöver vila lite..

Aoo får se vad det blir, tv ikväll blir top model/Idol, vem kan slå filip o fredrik och till slut so you think you can dance..
Tja!

/MissFindMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0