Sometimes it´s hard.

Sorry den dåliga uppdateringen men vårt internet fungerade inte igår och jag blev lite orolig då jag ska plugga denna helgen och det kan bli lite svårt utan internet.. Min moster väckte mig imorse och undrade när bussarna gick och jag var den levande frågeställaren.. haha.
Idag blir det plugg, kanske lite solning och sedan ska jag nog passa den lille ikväll eller så blir det slöslappning.. För imorogn så ska jag plugga med, sista helgen innan praktiken..
Och två veckor,igår, tills min 18-årsdag.. YEAH!
 
Nä nu ska jag övningsköra en runda och sedan ska vi ner till Trelleborg för att ja göra något..
Ses senare.

Ciao!

/MissPrettyHim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0