Someone Special.

Håller just nu på att baka till mamma då hon ska lämna dem till min lillebrors skola ikväll ska ha något sånt möte eller öppet hus i morgon.. Så jag ställde upp och gör kärleksmums..Medans hon gör chokladrulltårta..Mums!

Kom till skolan imorse och fick reda på att vi inte hade någon lärare så vi fick typ gå hem om vi ville.. Kul, när man åker 40 minuter in och sedan ska man hem igen.. Jag åkte ner till mamma i trelleborg och åt lunch sen gick vi lite i affärer och drog sedan hem..Myse dag , lite iallfall.. Helgen ser ut att bli rolig och jag ska nog, ja kanske?

Ska strax köra hem till Ida, då vi ska ha myskväll och jag ska även sova över.. Ska bli super mysigt att träffa henne och få se bilder från deras resa..
Så ha en trevlig fredag!

/MissReadMyLips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0