Served Ice Cold.

Hemma efter en jävligt jobbig dag.. Hatar när det blir så här.. Först kom vi till skolan och då sa någon att vi inte började från 11.00, jag var där 09.40 Sjukt jobbigt.. Sedan när vi väl hade lektionen sån var det bara lite prat och sedan fick vi gå igen.. Sedan på den andra lektionen så sa läraren att det var ont om datorer så vi fick lov att gå hem och jobba.. YEah, love it.. Tänkte ja då åker jag ner och gör lite teroriprov innan körlektionen, så jag och emma åkte ner och gick lite på stan och sedan gick jag bort och började att plugga.. Det närmade sig min körlektion och jag gick och frågade efter var min lärare blev av.. Hon bara nä du ska inte köra idag... PALLA då hade jag åkt ner i onödan..
SÅ detta var definitivt inte min dag... Men men nu sitter jag hemma och ska snart bänka mig framför tvn.. Och visst ja jag fick mail från tjejen jag vunnit saken ifrån att paketet var skickat.. Wohho och det kommer på posten så jag slipper att få någon pinsam situation.. 

Nä nu ska jag bänka mig vid Extrem home makover, visst ja man är ju ledig imorgon.. Najs!
/MissGone  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0