See Me.

Torsdag, eller man kan nästan kalla det Fredag då vi är lediga imorgon.. Så det är ju helg efter dessa lektionerna..  Just nu har vi rörlig bild och ska ha det hela eftermiddagen.. Har precis kollat på det som vi spelade in i fredags och ja det är ju inte världens roligaste att se sig själv på storbildstv inför hela klassen.. Emma sitter brevid mig och spelar ett program som tydligen inte går så bra.. Vi ska tydligen göra något reportage och så klart blir det Emma und me..

Imorgon blir det nog Danmark med familjen och då ska vi nog på tivoli..
Ja, nu ska jag kolla igen på mitt vackra ansikte, NOT!

/MissMissYou


Bilderna ifrån salen då jag är på tv, Whoohoo.. Går inte att vända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0