Nice to see you.

Måndag måndag och det är en ny vecka, den sista veckan faktiskt innan man ska ut på praktik.. Idag vaknade jag av att jag inte kom upp ur sängen utan att det bara gjorde ont i hela ryggen.. Kom dock på att det var pga av att jag gjorde en kullerbyta med min kusin igår och då smällde min rygg.. Sjukt ont så idag har jag redigt ont i ryggen..

Sitter just nu och väntar på att vi ska börja lektion ska börja så jag kan få fråga om man kan gå tidigare.. Men sedan fungerar ju inte datorerna på körskolan så det är lite jobbigt.. Men jag skulle få 6 till så att jag kunder göra dem hemma istället..
Mitt arbete om samhället är snart färdigt så det är sjukt skönt.. Ska ju köra lilla uppkörningen idag och det ska förhoppningsviss vara den sista lektionen innan den riktiga uppkörningen.. WHOOHOO!! 

Nä nu ska jag lägga in mitt arbete i datorn så jag har det där, ska nog kolla lite resor innna också.. Lääängtar!

Önska mig lycka till!
/MissDontWorry


                                                                    Ge mig 10 Oktober och mitt Körkort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0