Moment on my own.

Gud, vad mätt jag är har precis ätit kebabtallrik och det var mums.. Pappa och jag var ute och gick och sedan skulle vi egentligen göra hemma gjord pizza men hade inte ingredienser så det blev övningskörning och så hade de inte de sakerna som vi behövde så det fick bli köpe pizza istället, jag var dock inte sugen på det så det fick bli kebab..
Läxan har gått bra idag är stolt över att jag kommit igång.. Samhällen lär bli klar nästa helg och måste göra religonen imorgon eller på tisdag..

Nä nu ska jag ta och koppla av ordentligt.. Ska ta ett lååååååångt bad med mycket bubblor, lite frukt och massor med behandlingar för kroppen.. Skrubb, rakning och mask..

Wanna join me?

Tv ikväll blir nog någon film då det är absolut inget på tv och sedan måste jag lägga mig tidigt då jag ska upp 7.00, avoppling, tack!

NattiNatti, kanske blir mitt sista blogginlägg ever..
Love!

/MissOMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0