Love me Once.

Måndag och jag har sovmorgon.. Det är sjukt skönt men samtidigt så är det inte så roligt då man ska först åka buss i 1 timme och sedan ska man ha en lektion som vi säkert inte kommer att göra något på, sen ska man hem igen med bussen 1 timme.. Plus att bussarna går helt sällan här ute.. Imorgon blir det samma sak fast då ska jag först till läkaren, äta frulle på Espresso och sedan gå i affärer till mamma kommer tillbaka och då ska vi simma och sedan ska jag ta bussen in, knappt en lektion sedan ska pappa hämta mig och vi ska ner på körskolan.. Bussy day!

Nä nu ska jag dressa om och sedan ska jag vid 11.30 ta bussen, och det är cyklen som gäller..
Ciao!
/MissStrawberry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0