Joy is the new me.

Idag var det sovmorgon och jag sov länge, inte jätte länge men jag var utvilad iallafall.. Ska snart dra till Danmark.. Fick svar från en av mina praktiker att mina förslag på ideer till en bilag var riktigt riktigt bra, så det var ju positivt.. Så förhoppningsviss blir det två veckor där..

Fick även hem ett stort paket från Hm idag med massor av kläder till mamma och mig.. Ett par skor, en sjukt mysig mössa, två strumpbyxor och två kjolar.. Mössan var fan ett sjukt bra köp bara 98:- och ändå så jävla snygg.. Skorna fick jag 50 % på så de kostade bara 174:- sjukt bra..

Nä nu ska jag ner och övingsköra till Danmark..
Och ser ni min nedräkning det är bara 20 DAGAR tills jag fyller 18.. WHHHOOOOOHHHHOOO!

Trevlig Fredag!
/MissUnderstand


Nya favorit mössan, kommer se mig i den ganska ofta..

Skorna, dock höga men va fan jag älskar högklackat så det är bara att ha det fast man är lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0