I made it.

06.30 ringde klockan imorse och det var dags att stiga upp.. Fy fan vad trött jag var men snart kom jag och tänka på att det var en spännande dag framför mig... Så var jag på kröskolan 07.45 och gäspade hela åkturen..Dock fick jag lite kritik och fast han tyckte det var det enda.. Så nu är det det som gäller fram till måndag då jag har lilla uppkörningen..  Sedan skulle jag egentligen sitta och göra terori på datorn, men alla var sönder så jag fick låna den som hon som sitter i reseptionen hade.. Så där satt jag och lekte att jag jobba där, nä men helt många frågade jag bara, Ehh ?
10.30 åkte vi in till halkan och jag var en anning nervös.. Gick igenom sakerna och de sa om man inte kunde panikbromsa ordentligt så var där en risk att man blev underkänd.. Så då blev jag ännu mera nervös då det inte gick 100% när jag gjorde det med läraren.. Dock stannade jag å 7 meter i 70 km/h och fick väldigt bra utlåtande..
Sedan var det andra mest roligt då man snurrade och försökte att få rätt på bilen.. Och som vanligt så var det inte så svårt som jag föreställt mig.. Sedan släptes jag av på jägers och gick och åt på bk.. Fick min nya resväska idag också.. Rosa rosa och ûberrosa..

Nä nu ska jag plugga lite och sedan ska jag se på tv.. Tröööööt ! Samma tid imorgon då jag ska köra malmökörning..

BYE!
/MissSoon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0