Highway Down.

Hemma igen efter en vanligtviss kort dag i skolan.. Hade först rörlig bild då vi inte gjorde ett smack, sedan var det religion med världens segaste lärare.. Och sen fick vi sluta.. Köpte min glamour tidning och sedan tog emma och jag bussen, dock hoppade jag av vid jägers då jag skulle möta pappa och lämna tillbaka kläder.. Så nu sitter jag hemma och regnet öser ner och tankarna flyger iväg... Kunde lyckan vara på min sida idag? Kommer viden tillbaka efter varit ifrån så pass länge? Eller var det bara en önskan?

Dagens ilandsproblem, fast det är ganska jobbigt med.. Ska fan köpa en sådan box som linda har.. JA!
Ikväll är det kl 20.00 idol och top model på olika kanaler.. Och sedan kl 21.00 är det Filip och fredrik och hereos på olika kanaler.. FAN FAN, jag är totalt en slav under tv och nu blev det sjukt jobbigt för mig.. Vilket ska jag se?
Okej efter att ha kollat runt blir det top model, sedan heroes och sedan so you think you can dance.. Idol och filip o fredrik går ju i repris så det är chill..

Nä nu ska jag finslipa min text inför fredag och ska även träna körkort lite..
/MissHe´sMine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0