Growing Up.

Hemma igen, det var egentligen menningen att jag bara skulle lämna presenten och sedan dra hem igen men så undrade de om jag ville stanna, så då gjorde jag det.. Fick mumse mat och sedan världens godaste efterätt marängswiss.. Sedan blev det att öppna ett gammalt brev som vi skrivit för typ 3 år sedan, sjukt kul att läsa.. Det var våra drömmar och en av dem hade slagit in hos mig, gissa? haha!

Hoppas du fick en bra dag, och tack för jag fick komma... Pusspuss Älskar dig!

Nä nu ska jag nog se bridget jones dagbok och sedan ska jag nanna, trööööt!
Skola imorgon, blä..

/MissDreamsAreComingTrue


Först möttes man av ett väldigt fint och unikt bord som födelsedagsgrisen själv målat..

Snyggingen själv..

Detta fick hon av mig en tavla med gamla bilder, choklad och en kopp..

Den extremt stora marängswissen som Ida gjorde i sin nya glansiga stora skål..

Idas lillasyrra som inte är så lite och så jag då.. Snygging där med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0