Feed me.

Det är helg och det är sjukt skönt.. Dock vaknade jag i panik imorse och trodde det var skola, kom snabbt på att det inte var det och somnade om, en liten stund.. Efter frukosten drog vi ner till Trelleborg där vi skulle lämna melvin på kalas , jag skulle köpa strumpbyxor.. Fick även reda på att jag nog får jobb på min mosters jobb efter jag fyllt 18, great! Så nu är man hemma igen och jag väntar på att tiden ska gå och att jag ska bestämma mig för vad jag ska ha på mig, vi ska nämligen fira Ida idag så vi ska äta och sedan får vi se vad vi gör.. Men mysigt ska det bli iallafall.. Imorgon blir det en stund hemma hos Ida och fira henne, 18 fatta så skönt, fusk också.. ! Hehhe, men jag älskar henne ändå!

Ja då ska jag dra ur hela garderoben för att hitta outfiten inför kvällen.. Återkommer kanske.

Pöss!
/MissAManAfterMidnigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0