Drive past.

Idag var det omkörning som gällde och jag klarde det utmärkt, enligt körläraren.. Så nu är det lilla uppkörningen på mådag och då får jag dommen, ska jag vara redo eller inte? Åkte in till Malmö för att ha en lektion och när jag kommit halvägs så fick jag reda på att vi inte hade några lektioner så vi kunde åka hem istället, fick ett utbrott på bussen.. Jävla skola som inte kan kommunicera och bestämma om man har eller inte lektion..
Dock åkte jag till skolan ändå och sedan bestämde sig emma, linda o jag för att skita i maten i skolan och istället för att äta sub och sushi till emma.. Efter det så stack emma och jag till stan igen och kollad en kjol till henne, sedan åkte vi hem och jag hoppades att melvins buss skulle komma så att jag slapp gå hem och visst gjorde den det.. 2 minuter efter att jag hoppat av så kom den saktade in och undrade om jag vill åka med.. Dagens stora tack!
Så nu är man hemma och jag ska göra lite läxa.. Efter det ska mamma och jag köra en runda sedan ska vi på shoppingkväll och göra fynd kanske?

Ja nu ska jag inte sitta vid datorn längre..
Pöss?

/MissRetry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0