CALL ME!

Sorry den dåliga uppdateringen men jag går typ på nålar och vill bara att de ska ringa mig och säga Ja eller NEj! Typ nu!
Det vibbrerade precis i min ficka och jag hoppade till och pulsen gick upp dock var det bara ett sms.. Fan! Nä om de inte ringt innan 12.10 så ska jag ringa dem igen jag MÅSTE ha svar idag..ÅHh nu fick jag ett sms till brukar aldrig få några sms men tror ni inte jag får det hela tiden nu då..

ajaj, nog om det mer kommer senare när de förhoppningsviss har svarat.. Vi har precis haft foto och ätit.. Igår blev det ingen simmning för de hade tydligen inte öppet för allmännenheten.. Så mamma och jag tränade på att fickparkera och backa runt hörn istället..

Nä nu ska jag förberreda mig istället.. Ciao!
/MissHowHardCanItBe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0