Be who you Are.

Dansa dansa är det inte livet.. Dock har jag kommit på att jag är mer en sån som tycker om att dansa fritt liksom bara släppa loss.. Men koregrafi är ganska roligt det med, fast gud vad svårt det var och snabbt gick det.. Men jag ska klara denna kursen, Yes!
Kolla på Idol och bara älskar alla som tror de kan sjunga men defintivit inte kan det.. Hahah me next year.. Hade faktiskt velat söka men hade som sagt blivit väldigt besviken om jag inte fått vara med.. Så nästa sommar kanske..
Nu tänkte jag att jag skulle göra en toast och koka lite kaffe, sjukt sugen sedan ska jag se Hereos..
Imorgon blir det skola så klart och sedan ska man hem till Ida och ha myskväll.. Det ska bli mysemyse ska även sova över, hahah! Aooouu men nu orkar jag inte skriva mer.. Har även fått veckorevyn och VR special tidning.. Yeah!

Natti!
/MissStrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0