be the beast.

Sitter just nu och kollar på top model och kan slappna av då jag SPELAR in idol samtidigt.. Yeah, alltså har jag fått min inspelningsbara box.. Lovely!
Gick även superduper bra på körskolan idag, han sa jag var redo, YEAH! Så nu känner jag mig säkrare och nu ska jag bara finslippa allt, så ska det nog gå bra.. Träffade även ida på körskolan, gick faktiskt och tänkte på henne precis innan jag kom dit, och vips så kom hon in genom dörren.. Helt sjukt, så vi fick en liten pratstund och sedan åkte hon med oss hem till sig.. <3
Har fått gjort lite samhälle idag och det känns bra, imorgon blir det mera plugg och pizza hut med emma och kajsa..

Nä nu ska jag kolla på tv, Sov gott!

/MissPlay

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det en likadan som min?:P

2008-09-29 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0