Wonderful dream.

Har precis vaknat och som vanligt vaknade jag av att min lillebror spelar basket och någon borrar i trappan.. Gud va jag längtar efter ett eget place, utan störrande ljud..
Igår var linda här och det var väldigt mysigt.. Vi kollade på familjen är värre, och den är så jävla rolig..
Tänkte jag skulle planera lite inför fredag och lördag idag, sedan hade jag velat åka in på skånemässan, men jag får nog ingen som vill dit.. Så det blir nog inte av, men fråga kan man ju.. Kanske övningsköra en bit idag, träna träna och göra teoriprov har ju 15 kvar så jag lär behöva att göra dem annars rinner de ut i sanden..

Nu väntar frukosten, sunny day!
/MissADreamAboutABoy

Drömmarna handlar bara om dig och dig, kan man inte bara få gå vidare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0