To much to think about.

GUD, vad jag är nervös.. Jag är så himla nervös och rädd för att inte klara det.. (mer säger jag inte)

Igår var det tjejkväll ute i lägenheten och det var jätte mysigt.. Åt pizza, spelad buzz och singstar och åt chokladtårta.. Fick även jätte fina presenter, berlock, armband, coktailbok och champange..
Tack så mycket för en mysig kväll.. Puss på er alla <3

Nu idag blir det bara plugg bara plugg, lite städning med då hela rummet är fyllt med olika saker.. Hela skrivbordet är fyllt med rosbuketter och kuvert..

Nä nu ska jag äta upp det sista på tårtan och plugga vidare.. Ciao!

/MissSooooooooooon


Mina älsklingar.. <3<3<3<3

Dukningen som mamma och jag gjorde, väldigt nöjd faktiskt..

Stjärntårtan som inte blev riktigt som jag ville, men god var den...

Mina presenter, tack ännu en gång..

Och så här glad är jag över att jag fått fina saker och har underbara vänner...

Älskar er... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0