To low.

Igår var det en liten roadtrip med linda och det var mys.. Vi drog först upp i stan och sedan körde vi vidare ner till Höllviken där vi tog en liten drikpaus.. Under hela färden lyssnade vi på Mamma mia på max volym, hmm 1 November? JA!
Hehhe, sedan satt vi i bilen utanför linda och pratade pratade tills vi fick åskadare som trodde vi var tjuvar, lindas familj.. Körde hem och höll på att köra på två katter och såg en uggla.. Sjukt! Myse kväll var det iallafall...

Idag har det bara varit slöööa, slööööa och senare så kommer förhoppningsviss min kusin eller jag ska hämta henne sen ska vi nog ner och köpa typ pizza eller kebab.. Sen hem kolla lite film och slutligen ska jag köra henne hem igen.. Vad gör man inte när man har körkort och bil..? KÖR!

Kollar presic på Prinsen och jag samtidigt som jag beställer varor från H&M, sjukt snygga.. Funderar även på att köpa ett par rosa converse från Japan, hittade dem på något ställe och de kostade bara 369:- eller något sånt.. Hm?

Nu ska jag kolla den spännande fortsättning på filmen, Ciao!




On they way home to me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0