Sugar for me.

Sovmorgon i morse och det var sjukt skönt.. Sedan var det dags för läkaren och de beslutade sig för att ge mig en medicin som jag redan haft, men enligt min åskikt tyckte jag inte den var bra.. Men de tyckte ändå att jag skulle ha den i 3 månader annars skulle de köra ner en kamera i halsen på mig, BLÄ! Usch ja nu hoppas ja då att den fungerar och jag slipper det..
Sedan tog jag bilen in till Malmö för att praktisera och nu så sitter jag här då.. Har kollat på expressen och såg Blondinbellas sagolika party som hon hade igår.. Jag är en aktiv bloggläsare av henne så detta var ju ett måste..

Lyssnar just nu på The voice och det är mitt nya, sjukt bra bara koppla in hörlurarna och sedan lyssna utan att störa någon.. Nu ska jag nog sno en gaffel och sedan äta.. Imorgon blir det mys med ida och sedan Bond på kvällen med mamma och pappa..

Back to work. ( fan vad jobbigt det är då jag inte kan ladda in bilder från mobilen, blä!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0