SOOON!

Okej dagen är fullbokad.. Imorse så åkte jag ner och solade, sedan åkte man hem igen och började att städa.. Har städat typ halv huset har andra kvar när mamma och dem kommer hem.. Samtidigt som man dammsugar så har jag disco med abba och annan musik.. Så glad, för att JAG FYLLER 18 IMORGON!!! Det är så jävla sjukt..
Så sorry för den dåliga uppdateringen idag, men som sagt har det varit fullrulle hela dagen och har gjort färdigt reklambladen så jag får ledig imorgon på den stora dagen.. YEAH!
Ska även göra mig fin med ett bad med tillbehör, göra chokladbullar, duka, packa väskan inför imorgon och sen ska jag bara allmänt börja andas igen.. Heheh! Ses senare då jag ska berätta om de sista timmarna i mitt 17 åriga liv..

Ha en bra dag.!

/MissRuningAround


Ganska ocharmig bild på mig, men va fan den bjuder jag på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0