Skine me up.

Sjukt skönt jag sitter just nu i vardagsrummet och har mitt internet i datorn.. Vi har sånt trådlöst bredband och det är helt skönt utan sladdar...
Idag var det praktik och sedan var det möte med några människor, sedan var det lunch med pappsen och vi åt på max.. Dock inte lika gott som när vi var där i onsdags.. Sedan gick vi och drack kaffe och kollade objektiv.. När man kom upp på praktiken så ville de att jag och en annan praktikant skulle göra en enkätundersökning.. Så vi drog ut på stan och fixade 23 enkäter på en timme, sjukt bra.. Sedan gick vi upp och jag drog lite tidigare.. Hämtade biljetterna till bion imorgon och sedan tog jag bussen till pappa och vi körde hem..

Så nu sitter jag på golvet och skriver min lilla blogg, ska till Emma ikväll och vi ska käka och kanske hyra film eller så tar jag med mig datorn, har ganska många nya där.. Kanske mumsa i sig lite Ben&Jerrys?

Nu ska jag vara social, fast jag egentligen inte vill.. Positiva klubben, Blä!


Try to understand me and love me, hardly...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0