Rewind ones more.

Åhh gud vad skönt att ha fått sova länge länge idag.. Fick panik igår kväll att jag var tvungen att göra teori prov för annars skulle det bli ehlt fel, så vid 1 var jag färdig med det sista provet..

Igår var det helt underbar dag, vissa undantag men jag fokuserar på det positiva..
Vaknade av en underbar sång från familjen och frukost på sängen.. Fick en underbar klocka, 18 rosa rosor, örhängen och choklad.. Sedan vid 10 var det dags för frissan och jag övningskörde in, fick nya slingor och lite extra massage i hårbotten.. Runt tolv så hämtade min faster lotta och farmor mig och körde mot Turning Torso..  Åt först på en resturang där som ligger presic vid TT, sedan lurade min faster mig att jag skulle få gå och göra vid läpparna, dock gick jag inte på det för hon är den sista som jag kan tänka mig att ge det, dock ville jag inte ha det heller... Men så vände vi och åkte upp till tolfte våningen i Turning Torso, där de hade en foto stuido där jag blev sminkad och fotograferades.. Måste tillägga att min hår looked faboulus, älskade det vill bara ha tillbaka det, typ nu.. Eller ikväll..
Sen åkte vi hem och så kom gästerna, massor av paktet.. Kan inte rabbla upp allt, men det var smycken, väska, pengar, muggar, tavla och massor av fina tal.. Både min faster, morfar och min mamma hade fina tal, eller mamma hade gjort ett sång häfte som vi alla sjöng.. Hahah så jävla roligt.. Åt buffe, sedan var det dags för tårta och mums.. Efter det så började folk att dra sig hemmåt... Så jag kunde sova min prinsesssömn..
EN HELT UNDERBAR DAG SOM JAG INTE KOMMER ATT GLÖMMA, TACK SÅ MYCKET!!!! <3<3<3<3<3

Bilder kommer här från dagen..

En osminkad Estelle på restaurangen... Hade fått ett mårke av melvin där det stod 18 på..

Sminkad, nya klockan och så blev jag då fotad, får faktiskt säga att denna bilden var faktiskt en av de bästa..

Ännu en bild, fick tre olika outifts men jag tar bara de bästa..

Randiga bruden..

Utanför efter allt..

Dukningen där hemma

Maten, underbart god

Hemma igen..

Allt folk, de sjöng för mig.. HEHEH!

Min sjukt fina tårta..

Jag måste bara säga att jag tyckte att jag var grymt snygg igår, hade underbar sminkning och håret låg perfekt..
Avslutar då med denna bilden..

Nu skah jag äta tårta som blev över och sen ska jag fixa inför ikväll då tjejorna kommer...

Bye!
/MissPretty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0