Plug in.

Andra dagen på praktiken och för er som inte vet så är jag hemma då vi har ett eget företag.. Jag håller på med reklamblad , hemsidan och ska nog göra en liten brosyr med.. Men visst blir praktiken lite slöare när man är hemma man har inte direkta arbetstider utan man tar det som ideerna kommer.. Har nästan gjort hela den "nya" designen på sakerna och jag känner att detta kommer jag att fixa med goda marginaler..
Börjar även närma sig med min 18-årsdag och jag kan inte mer än att bara längta och längta.. Så länge som jag sett framemot att fylla 18 och så är det denna veckan.. Det är sjukt, samtidigt som jag måste fokuserar mig på körkortet för jag ska fan klara det på första försöket.. Annars vet jag inte vad jag gör.. Så det blir planering/praktik/Körkort denna veckan..
Än så länge vet jag att på fredag ska jag först bli grattad hemma, sen ska jag in till frissan och snygga till mig.. Sedan kommer hemlig skjuts och hämtar upp mig och ska överasska mig med något som jag faktikst inte har någon som helst anning om.. Kommer förhoppningsviss hem innan alla gästerna har kommit men det var inget säkert.. Annars så kommer jag väl där vid 6 tiden och alla är där, en sådan amerikansk fest där födelsedagspersonen kommer sist..

Nä nu ska jag sluta att fundera vad det är och fokusera mig på körkortet idag, baka och kanske sola.. Ska även ta foto..

Ha en bra dag!
/MissUnderYou

Har fått in mina bilder från mobilen idag, äntligen har strulat som fan..

Posebild

Posebild 2

Min outifit i fredags då vi fotades..

Krulligt Krulligt hår.. Hahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0