Need something big.

Sitter och kollar på parlamentet just nu och innan dess var det nya favorit programet, Gossip Girl det är så jävla bra.. Särskilt nu när det är så himla spännande.. Dock är den inte alls som böckerna men jag har lärt att skilja på dem båda..
Efter det ska jag se klart på Get smart filmen eller så ska jag nanna.. Känner att jag måste göra det annars pallar jag inte med praktiken imorgon.. Ska äntligen få börja göra lite saker och sedan ska jag diskutera om nästa vecka då jag ska börja jobba, money money.. Måste ju tjäna ihop till London så man kan shoppa.. Måste nog göra en liten budget så att inte alla pengar bräns på shopping..

Nä nu ska jag se "Tips från coachen", Sov så gott! Och ha ett bra lov, för det ska inte jag ha.. Snyft!
Dock får jag det senare och då kommer jag att behöva det bättre..

Är jag den enda som längtar till jul, snö, öppen spis och massor med mys?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0