KÖRKORTET ÄR MITT!!!

JAG KLARADE KÖRKORTET IDAG, WHHHHHOOOOOHHHHHHHOOOO!!!

Jag fattar inte att jag har det att jag slipper köra med övningskörningskylten, som ingen tar hänsyn till.. Fy fan vad skönt det är att bara kunna ta sig var som helst utan att behöva övningsköra eller stanna kvar..
Ikväll blir det firning med vingar från höllviken som jag själv ska köra ner och hämta, sedan är det ben & Jeyrrys glass, eller kanske lillaglassfabriken som blir till efterrätt... Mums..

Undra hur det kommer att kännas att köra helt själv.. Nu ska jag ner och fira igen, WWWHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!

/MissHAPPYHAPPY


Väldigt charmig bild men va fan..

WWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0