Know that i belive.

Kom precis hem från bion som jag såg med Linda idag, det blev High School Musical 3.. Faktiskt ganska bra men dock lite löjlig emellan åt, men vad förväntar man sig av en film för "barn" som sitter och säger uwe när de delar på en jordgubbe i filmen? Aja det var mycket trevlig och sjukt länge sedan jag såg på bio.. Dock hade vi lite svårt för att få någon som kunde växla till oss då vi inte skulle stanna där så länge.. Men tillslut efter en mycket enkel väg så kom vi på att det fanns växel i bilen.. Haha..

Sedan bar det hemåt med disco och sång.. Lämnade linda och drog hem.. Ska snart se get smart.. Sjukt rolig såg den igår men tycker om att se dem en gång efter så missar man inget.. Imorgon blir det chokladfestivalen och tänkte ta lite bilder, länge sedan man laddade upp bilder här.. Så det kommer förhoppningsviss imorgon sedan ska föräldrarna och jag nog boka London resan och även mysa..
Nu sitter jag och kollar Animal Planet och de ska fånga en tiger.. Nä nu ska jag ta av mig smycken and stuff och gå och kolla filmen,

Sov Gott!



Så klart är Troy lika snygg som alltid och jag smälter, (fjortisvarning? Ja!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0