It´s so sweet.

Gud vilket oväder det har varit idag, blåst och regnat.. Fast då har man samtidigt tillåtelse att slappa, kolla på gamla filmer och bara planera.. Jag är ju en planerarenörd, så jag tycker det är ganska roligt att förbereda inför saker..
Idag var det även säsong premiär för Gossip Girl, och gud vad bra det var idag.. Sedan var det hål i väggen, dock var det inte så roligt idag men det är verkligen min humor.. Nu är det parlamentet och jag dricker mitt nya vita tee, som är supergott..
Imorgon börjar praktiken så jag ska kläcka ideer och så ska vi handla inför fredag, ska även sola så man är lite fräsch.. Ska även in på banken, fixa med studiebidraget och beställa min tårta, mums..

Trevlig söndag!
/MissHoney


Fotograf: Linda Olsson..
Förra året på min födelsedag.. Emma och jag var ute och dök med Sea-u på Malmös kuster..
Såg krabbor och fastnade i en våtdräkt.. Minne <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för att jag har tagit bilden <3

plus att jag tyckte meningen: "vi ska in på banken och beställa min tårta" lät rolig så :D

2008-10-05 @ 21:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0