Hot, warm me.

Fy fan vad jag fryser jag dör.. Sitter med kaffekoppen i handen så att man ska få upp värmen men det hjälper ju inte.. Har halsduken som en tröja men de värmer heller inte..
Värmde presic en lussebulle som mamma hade köpt igår och det var sjukt gott.. Jag vill ha ledighet, en mysig säng och mycket tv tittande med mums mat.. det hade varit livet just nu.. Imorgon blev jag som sagt ledig och det är sjukt skönt ska ha lite sovmorgon och sedan ska jag och Ida ha mys dag.. Måste skriva lite texter med då det blir för mycket om jag skjuter upp det..

Nu kommer chefen och jag måste sluta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon blev jag som sagt ledig imorgon mongo mening för en textare väl?;) jag är med ledig imorgon (A)

2008-10-30 @ 14:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0