Got to have.

Hemma igen efter en dag av strandpromenad, kebabätning, solning och handling.. Är nästan färdig med allt som ska fixas inför fredag och det känns skönt.. Håller just nu på med reklambladen så de ska nog bli klara imorgon tror jag.. Försöker även att bestämma mig om jag ska bygga upp mina naglar eller inte, är ju så snyggt men dyrt.. Dilemma!
Fick även hem ett brev idag där det stod:
Du ska vara nydushad, men osminkad. Målat naglarna, både tår och händer i snygg färg..
Sen en jävla lång lista på vad jag skulle ha med mig för kläder..Massa jävla krav.. Dock tänker jag inte ta med vissa saker då jag inte har det eller jag inte bara vill, listan var från min faster och farmor som ska kidnappa mig på fredag.. Tror det är en sminkning med plåtning..

Nu ska jag fortsätta med reklambladen.. Ciao!

/MissNail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0